måndag 21 september 2009

Hemma Igen

Nu är vi hemma igen, efter en lång bilfärd hem, under resan hem så började min mage krångla, och jag böjade misstänka att jag fått något magvirus , det var inte så roligt, och jag hoppades att det skulle gå bra hela vägen hem, vilket det gjorde oxå, väl hemma så bröt det ut och jag har fått springa på toa hela natten, så lite sliten känner jag mig idag, Thilde höll sig vaken hela vägen ifrån Sundsvall och hem så hon var nog lite trött när vi kom hem men sova ville hon inte göra, jag tror hon kände sig lite förvirrad över att vara hemma igen, så hon fick mysa lite med sin Pappa medans jag la mig att vila, på vägen hem upptäckte jag att hon nu har fått sin tand nr 2 då hon försökte att bita mig i fingret då kände jag den nya tanden oxå,vi har ju misstänkt att den varit på gång länge eftger hennes utbrott en natt för ett tag sedan då hon vaknade och bara skrek i ca en kvart innan hon lugnade sig igen, så gjorde hon ju vid första tanden oxå, men igår kände jag den tydligt ialla fall, så nu kan hon bitas ganska bra =)

jag lägger upp lite bilder som jag tog då jag var ute och promenerade i Viktorp, hösten har så härliga färger tycker jag.

hej så länge