torsdag 2 september 2010

Duktiga jag=)

Redan september och hösten är redan här, det har börjat att bli kallt på mornarna, men solen värmer härligt på dagen=)
Nu blir det en snabb uppdatering här på morgonen, jag måste ju få berömma mig själv lite=) sedan 3 veckor tillbaka har jag lyckas gå ner 6 kg! det känns riktigt skoj tycker jag så nu har jag bara 4 kg kvar till mitt första delmål=), jag började ju att gå ner i våras men av olika anledningar så avbröts det och jag gick upp allt och lite till, men nu är jag nere där jag avslutade förra gången så det känns riktigt skönt, men att man måste sätta igång bara för att kroppen säger ifrån ordenligt är ju lite tråkigt, det smällde till i min nacke ordentligt för 3 veckor sedan och sen dess har jag haft rejäl värk, men sen jag har börjat träna de nackrörelser jag fått tränings program för så är nu värken nästan helt borta, helt otroligt vad lite träning kan göra, nu syns inte min viktned gång så mycket på mig , men den känns i hela kroppen, jag känner mig mycket lättare har fått mer energi som i sin tur gör att jag orkar träna och motionera mera, känner mig faktiskt riktigt duktig=) på fredag bär det av norrut, jag har ju tagit två veckors föräldraledighet, för att älsklingen ska upp och jaga älg=) det ska faktiskt bli riktigt skönt att få vara ledig ett tag nu, det kan jag behöva innför den långa hösten som kommer, nej nu måste jag fortsätta och göra mig i ordning för att åka till jobbet,
ha en bra dag , hej så länge=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar