torsdag 19 februari 2009

Magsjuka igen!

Usch ! jag har knappt hunnit återhämta mig från den senaste magsjukan förän det är dax igen,
började igår med både kräkningar och diarré trodde jag skulle dö, av ansträngningen, men nu är det bättre igen, jag har väl gått upp 3 kg under graviditeten så här långt, men gick ner 2 kg bara igår, men, men magen växer hur som helst så bebin får väl den näring den behöver ialla fall, är i v 34 så det är ju inte så långt kvar nu =)

Ikväll har Angelika dansföreställning på kulturskolan, tyvärr så missar jag den på grund av att jag är sjuk hade gärna varit där och tittat, brukar försöka att gå på hennes uppträdanden, jag tycker de är jätteduktiga, i kväll var det tema tjuv och polis , där hon har varit med och gjort koreografin, hoppas hennes pappa kommer ialla fall, han har ju dessutom nära dit men han har väl annat för sig som vanligt...

Ja i kväll så är man alldeles själv, Angelika dansar till kl 20.00 så hon är väl inte hemma förän runt 21.30 och Per är på jakt och skytte möte i västerås så han kommer hem sent han med, men det kan vara rätt skönt att vara själv oxå, särskilt då man inte mår så bra, så det blir att slappa framför tvn ikväll,

Ha det gott!


Ett litet vidoklipp med Angelika då hon dansade till Fame våren 08


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar