söndag 26 april 2009

Helgen


Blogg via mobil...idag blir Thilde 2 veckor vad fort det går...och det händer så mycket just nu, vi ska ju flytta in i vår nya lgh om ca 1 mån. Och nästan inget är packat...jag ska börja packa min lgh nu när vi kommer hem igen,nu när jag har börjat få tillbaka orken i kroppen igen;..igår.var vi till aros baby här i västerås och handlade lite saker till Thilde, baby proffsen hade lite annons varor som vi passade på att handla :) vi var ju ändå ute efter de sakerna och nu kunde vi köpa de till ett bra pris....så Thilde fick en röd babysitter med lekbåge för 199 kr den hade kostat 300 kr sen så köpte jag en bärsele från babybjörn för 199kr och den hade kostat 800 kr jag hade nästan gett upp om att köpa en bärsele eftersom de var så dyra de som vi tittat på kostade ju över 1000 spänn så där gjorde vi nog ett bra fynd :) blev lite annat inhandlat oxå jag köpte en leksak att hänga på vagnen med spöket laban och Per köpte en tavla för att göra avtryck av Thildes händer å fötter, så att de ser ut som de sticker ut igenom tavlan :)sen så köpte han hennes första kamm å borste även det med spöket Laban motiv:).efter vi handlat så åkte vi.till Pers morfar.och där var vi resten av dagen och njöt av det härliga sommar värmen och på kvällen så grillade vi och hade det gott :) ..nu börjar Thilde vakna upp så det är dags att ge lillsnuttan lite mat;och en torr blöja ;) hej så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar