torsdag 25 mars 2010

Ensam

Ikväll är man ensam med lillskruttan då älsklingen ligger i ett tält någonstans i skogen;). men Thilde sover ju redan, sedan någon timme tillbaka, så det känns lite ensamt just nu...

idag har vi varit på öppna förskolan och busat och sjungit lite, sen blev det en timmes promenad medans Thilde sov så skönt i vagnen. jag funderar på att åka och besöka mitt jobb i morgon, det ska visst bli sol och varmt i morgon så det kan vara skönt att komma ut lite..
tänkte passa på att handla lite till Thilde hon behöver nya kläder och skor, jag rensade hennes gaderob häromdagen och upptäckte att det knappt blev några kläder kvar, det mesta var för smått som fanns där, hon har ju blivit lång, tjejen och drar nu stl 80 i byxor men fortfarande stl 74 upptill i långärmade tröjor och jackor, och nu när hon ska börja på förskola så behöver hon ju skor och gummistövlar så det tänkte jag titta på, jag har kikat lite på nätet och ett par Kavat skor går ju på runt 500-600 men de är ju bra som första gåskor stadiga kring fotleden, men ack så dyrt, men jag får väl se vad jag kan hitta på för något, hon fyller ju snart år oxå så jag ska väl titta om jag hittar något skoj åt henne=)

nu är det inte långt kvar innan vi åker upp till Vilhelmina över påsken ska bli skönt att komma hemifrån lite, men i år blir det bara Markus som följer med upp då Angelika ska på uppcon i Uppsala fr, lö och sön vecka 14 och enligt Angelika tycker hennes pappa att det skulle bli för stressigt om hon skulle flyga hem på torsdagen, så hon stannar hemma istället, trist men så är det...

nu ska jag ta och plocka upp lite efter Thildes framfart här hemma, he he hon är väldigt kreaktiv vårt lilla bustroll=)

ha en bra kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar