torsdag 1 september 2011

Trött

Nu börjar såret efter operationen kännas bättre och ömmar inte så mycket. igår fick jag min trejde behandling med Fec nästa gång blir det taxotere+ herceptin, denna gången verkar det som tröttheten domminerar, idag vill jag bara sova , vilket jag inte behövt tidigare. verkar som man får lite olika biverkningar fån gång till gång, i morgon ska jag ta mig till ks igen jag ska göra mammografi + ultraljud för och se om det hänt något med tumören i bröstet, men resultatet får jag nog inte veta förän nästa läkarbesök, känns lite trist, jag vill gärna ha svar direkt om det har hänt något med den.efter sjukhusbesöket ska vi åka upp till villhelmina en lång resa som säkert blir tuff för mig, får försöka att vila i bilen upp, men jag känner att även jag behöver komma hemmifrån ett tag nu, och per ska upp och jag älg i två veckor  kanske kan vi dryga ut ekonomin med att fylla frysen med lite älgkött, det skulle inte vara så dumt:)

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade din blogg för ett tag sen och undrar hur det går för dig? Fick själv min bc diagnos i april i år. Hoppas du mår ok och orkar uppdatera bloggen snart. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tittar in på min blogg:) den dåliga uppdateringen beror på att vi varit bortresta i två veckor :) men jag mår rätt bra under rådande förehållanden, man måste försöka att tänka positivt och ta en dag i taget, jag har ju fått veta att jag svarar bra på cystostatikan och att tumörerna krymper bra och det gör att man orkar med mycket bara att få veta att det går åt rätt håll :) hoppas det går bra för dig med kram

    SvaraRadera