måndag 12 oktober 2009

Lite bilder från dopet

Idag är blir våran lillskrutta 6 månader, vad fort det går och hon utvecklas i rasande fart nu, just nu väntar vi på att tand nr 3 ska komma, för just nu är hon ganska kinkig och vill ha närhet hela tiden och sover väldigt oroligt dag som natt, och tandköttet i övre käken är väldigt hårt just nu så det är bara en tidsfråga innan tanden kommer. I morgon ska jag gå ut själv för första gången på över ett halvår, jag ska träffa mina arbetskollegor och äta lite gott, det ska bli jätte roligt det ser jag verkligen fram emot=)


jag tänkte lägga upp några bilder ifrån dopet, vi väntar fortfarande på bilder men de kommer på skiva, så det dröjer ännu ett tag innan vi får de, så jag lägger upp de bilder som jag har,


Gudföräldrar Gustaf med Thilde och Angelika och Markus










Gammel morfar och C arola med Thilde








Farmor skriver några rader i Thildes bok



Mattias skriver några till Thilde=)

Selma och Tyra hjälper till att öppna dopgåvorna



Lite av allt gott som fanns att äta=)





Carina med Thilde

Presentbordet



Farbror Tom med Thilde