tisdag 13 oktober 2009

lite mer bilder från dopet=)

Idag fick jag en massa bilder på mailen ifrån Sari, som blev tillfrågad om hon hade lust att fota lite under dopet, tack snälla för alla fina bilder, så jag lägger upp lite fler bilder idag :) bilderna är inte riktigt i orningsföljd, men det gör säkert ingenting;)



Thilde på väg in i kyrkan, snart dax att byta om




Nöjd och glad strax efter dopet=)













Gudmor Angelika häller upp vattnet i dopfunten=)

mmm rosetten ser god ut=)

lite sång vart det oxå, psalmerna som vi valde var: "tryggare kan ingen vara", "Lilla liv", en psalm som Py Bäckman skrivet och som jag fastnade för, och "du vet väll om att du är värdefull"




Lite vimmel bilder=)



Fika bordet där jag hade sett till att det fanns glutenfritt fikabröd oxå, så ena tårtan är helt glutenfri och alla bullarna oxå och biskverna är glutenfria( men inte alkoholfria) och så fanns det lite småkakor oxå som var glutenfria, det var en liten utmaning att baka glutenfritt, men det gick bra:) sen så hade ju svärmor med sig en massa goda kakor oxå, det tackar vi för=)


man kan ju inte alltid vara glad(undrar vem som har retat henne :P)








Ha ha ja nu är det full rulle här hemma nu när Thilde har kommit på hur man går i stolen som hon fick av farbror Tom, så skylten stämmer rätt bra=) jag tror tom. att hon har växt lite för att nå ner till golvet sen hon fick gåstolen:P

När man har ansträngt sig så mycket i gåstolen så blir man ju rätt trött, och här sover hon gott på fällen hon fick av farmor och farfar