måndag 25 januari 2010

Feber

typiskt att man har fått feber och jag som har tänkt att börja ett hälsosammare liv from i dag=) men det är inte mycket att göra åt, ingen träning denna vecka och inget babysim i dag eftersom Thilde har hosta och är snorig, och jag har feber och hosta, det är så tråkigt att man ska bli sjuk nu, jag och Thilde gillar verkligen babysimmet, men det är inte mycket att göra åt. hur som hellst har jag skrivit in mig och börjat om på viktklubben, idag var det mätning och vägning och det såg inte bra ut:( jag har ett BMI på 34 och det är kraftig fetma inte bra alls:( så nu blir det hårdhanskarna jag fick uträknat att, om jag ska gå ner ett kg i veckan så får jag bara äta 1300 kacl per dag låter riktigt lite men man får bra matförslag och man får äta riktigt mycket ändå, bara mindre potioner av allt, jag tänkte försöka att följa deras veckomenyer så långt det är möjligt, till en början då jag inte får äta så mycket kacl, sen kommer jag att lägga in mina egna recept, ja får jag inte träna så kan jag ju börja med vikten, eftersom jag måste ta tag i den för min hälsas skull nu. men det ska nog gå bra känns det som=)

ikväll blir det tvättstugan och till kvällsmat så blir det rödspätta filér med dill täcke och pressad potatis och broccoli mums=)

nej nu röjer "lilla vild" i skåpen och på hyllorna så det är dax att avsluta:)
ha en undrerbar kväll=)