fredag 12 oktober 2012

Guldkant på tillvaron

 
 
 
 
 
I veckan fick jag ett erbjudande på mailen om att gå på Rosa Bandet galan och i går kom två biljetter med posten, så den 31 oktober så beger jag och Ulla-Britt oss till Cirkus i Stockholm, för direktsändning av Rosa Bandet galan då vi får mingla lite med kändisar ;) Ulla-britt är den som har varit där och stöttat från första början då jag blev sjuk, och har suttit med mig på akuten, och hos läkare och på sjukhuset då jag var allvarligt sjuk i rosfeber, så jag tycker hon är värd en biljett till galan tillsammans med mig :)

 
Idag fick jag ett paket med posten  från Inger och i det låg det här fina smycket från LillaLisa, som tidigare jobbade för Lilla Lisa design, men som nu har startat ett nytt företag som heter Aprilia Design,
 
 

Detta halsband kommer ha en given plats runt min hals den 31 oktober.
ett Rosa bandet halsband passar väl utmärkt då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar