lördag 9 juli 2011

Handledarutbildning

I natt har jag sovit riktigt dåligt pga att det var så varmt i sovrummet trots att vädringsfönstret stod på vid gavel stod luften still, jag tycker inte om då det blir över 25 grader varmt och luften är alldeles klibbig, nej runt 20 grader varmt och lätt bris är lagom för mig ;)

Just nu är Markus och Per på Handledarutbildning för att få börja övningsköra tillsammans, i 4 timmar ska de sitta och lyssna på bilskolan:) efter det ska Markus hem till sin pappa eftersom det är hans helg, senare idag så har Per, Thilde och jag tänkt att åka till västerås och titta på Power Meet, hopppas bara att vädret vill vara bra, för just nu ser det ut som att det ska regna, men det är ändå 19 grader varmt ute, man får ju hoppas att vädret blir fint till i kväll:)

lägger in några bilder jag hittade i kameran:)

 Fiske och grillkväll för ett par veckor sedan:)








 Thilde hoppar studsmatta hos fam. Bengs:)

 Håret blir mer och mer elektriskt=)

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar