onsdag 6 juli 2011

perukutprovning

Igår var jag och provade ut en peruk som kommer nästa vecka, Angelika, Ulla-britt och Danne var med dit och hade väl lite roligt medans de väntade på mig, de hittade fina peruker att prova *S*  jag fick se Angelika i en fin clown peruk i lila orange och blått krull den var jättefin på henne ha ha, men de blev lite så chockade då de såg att jag satt med en lång och blond peruk på mig *asg* det var ingen som tyckte att jag passade i blont, men Inga-lill (perukmakaren) höll bara på att pröva ut själva passformen på mig och inte vilken färg som de andra trodde.. hårfärgen kanske blir en aning mörkare än min egen men det gör inget alls och längden kommer väl vara ungefär densamma oxå  peruken kommer förhoppningsvis nästa vecka innan jag har börjat med cellgifterna...  efteråt åkte vi hem till Ulla-britt och Danne och grillade lite korv och åt jordgubbar med grädde, en riktigt trevlig eftermiddag hade vi och jag fick se små igelkottsbebisar uppe i deras skogsglänta  såå söta var de:).. idag ska jag på skelettscintigrafi   på Ks och få ett radioaktivt ämne insprutat i armen och detta ska verka i 3 timmar innan bildtagningen börjar, vad jag ska fördriva denna tiden med vet jag inte, all denna väntan gör en riktigt trött, och tyvärr får jag inte veta något resultat idag, men uppdaterar lite mer senare om jag inte är för trött.
Hej så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar