söndag 23 januari 2011

Magsmärtor

Jag har haft så ont imagen ihelgen, enorma kramper som jag fått andas mig igenom för att få de att släppa precis som då man ska föda barn:/ det började i fredags, jag hade öppningen på jobbet och begav mig iväg tidigt på morgonen och glömde att ta min medicinen jag fått för magen, men jag kände mig ovanligt pigg jämnfört med hur jag mått de senaste dagarna, och mådde inget illa eller så under hela dagen, men när jag kom hem på kvällen började jag få en enorm sveda i magen som bara tilltog så jag såg till att jag snabbt tog min medicin, men den hjälpte inte direkt, utan svedan gick över i kramper och yrsel så jag knappt visste vad jag skulle ta vägen, jag vart inte dålig imagen eller så utan det var bara kramper, som höll i sig även under större delen av lördagen, men de hade börjat avta lite i styrka, och matt var jag ibenen så jag vågade inte gå ut för att köpa alvedon, och Per han skulle iväg för att träna för tävlligen i mörkerskytte senare på kvällen och Angelika åkte till sin far och hälsade på, så därifrån fick jag ingen hjälp, så det var bara att uthärda, hittade tillslut efter mycket sökande två reliv som jag genast tog, och gick och la mig att vila middag med Thilde, efter det kände jag mig lite bättre, tyvärr så var även Thilde dålig under helgen och har haft 39 graders feber, och har bara velat vara i min famn hela lördagen, lite jobbigt då jag hade så ont i magen, men hon var rätt lugn och snäll ändå fast hon inte mådde bra "lillskruttan" idag har jag hafte en hemsk huvudvärk som säkert har med gårdagens kramper i magen att göra, roligare helger har man väl haft, men i morgon ska jag iväg och göra gastroskopi jag hoppas att de kan se något som jag kan få rätt behandlig för, även om själva undersökningen säkert är rätt obehaglig, så kan det vara värt det om det kan se vad som är fel med min mage, för den här smärtan är inte rolig kan jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar