tisdag 25 oktober 2011

skynda!



I morgon är det rosabandet galan  så nu gäller det att sätta fart och sponsra forskningen, än så länge är det bara jag som har satt in pengar till min insamling hos cancerfonden, 350 kr.  Denna månad har jag köpt 4 rosa bandet för totalt 80 kr , 2 rosa bandet reflexer för totalt 40 kr, profilbilder på facebook för 50 kr som inte fungerade att få upp för mina vänner pga tekniska problem, men jag valde ändå att cancerfonden skulle få behålla pengarna, för de går till något bra, så totalt denna månad har jag sponsrat med 540 kr ...
vad har du sponsrat  forskningen med? 
Om  du inte har hunnit sponsra ännu så Stöd min insamling till cancerfonden  till höger  här på sidan, skriv in ditt namn efter besegra 5723 så vet jag vem gåvan är ifrån annars förblir den anonym, betala med sms eller klicka på det gula fältet för att komma till internet banken,tillsammans räddar vi liv och för forskningen framåt. Målet är att alla ska överleva cancer i framtiden. tänk på  barnen så de inte behöver bli föräldralösa  eller själva drabbas av denna sjukdom då de växer upp
Tack för din gåva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar