tisdag 25 augusti 2009

En liten morgonblogg


Sötbebisen valde Att sova hela natten i natt så skönt hon vaknade 6,20 nu på morgonen och då här hon sovit 9 tim helt ok tycker jag hon nu ligger bredvid mig och leker Att och Försöker fånga min mobil :-) ... funderar lite på det här med svin influensan imedia Säger de så Olika saker.en del säger Att det är som en vanlig Influensa OCH ANDRA Att den är dödlig, snacka om Att folk skrämma upp. Så jag frågade på BVC senast jag var där, och BVC sköterskan Höll väl inte med om Att Det skulle vara en vanlig Influensa utan en kraftigare variant med flera virus. Men de hade Int Fått mer info Än Någon annan om vaccination män de skulle De få nu i september Och hon Trodde de skulle bli en massvaccination av barn på BVC då. Hur som helst så tills jag Int ha influensan för Får jag den så får säkert Thilde den med och det vill jag ju inte alls. Fick iaf veta Att de Int hade Fått Något fall av influensan här i kommunen Annu. Och så tyckte hon Att man skulle undvika folksamlingar och integ handla Då Alla andra gör det. Och sen tvätta händerna ofta. Det är bara hoppas Att man toffel Få eländet, hur som helst ska hon Få synd Andra vaccination snart mot Olika Barnsjukdomar den 3 september dan Innan vi åker upp till norrland är det dax. Kanske har BVC Fått mera info om influensan Då oxå. Jag kan ju Int lata bli Att vara orolig för Att Thilde ska Få eländet ... Nu ska jag försöka Att Få lillskruttan Att sova en stund till .... Hej så länge!