fredag 7 augusti 2009

Soliga dagar


Här händer det väl Inte så mycket för tillfället, men jag Uppdaterar bloggen via mobilen, för Datorn har nog Fått värmeslag eller nåt, för den Arbetar så långsamt, så det är inget roligt Att Sitta där. Jag gjorde en diskrensning och en defragmering av Datorn i går så den gick väl lite fortare efter det.men jag Uppdaterar ändå via mobilen, da Thilde och jag myser i sängen:) För övrigt så tycker jag Att dagarna går så fort Hinner inte med det jag skulle vilja.men har mina promenader jag gått varje dag nu, travar Att solen steker.så jag funderar på Att gå på kvällen i stallet, Da det Inte är Lika varmt, med och ta mig älsklingen ut Också så man sällskap får lite: ) ... sen så har jag börjat träna lite mage här hemma Också och det har Också gått väldigt bra jag är lite förvånad Att det har gått så Komma bra att igång igen, men jag har hittat min motivation, så nu ska jag bara Hålla fast vid den, jag har Redan Minskat ett par kg i vikt så det känns riktigt roligt, men Igentligen så är det integ Vikten som är viktigast för mig utan jag vill bara träna bort min gravid mage och Få mer energi, sen vill jag ju ha Lite mer muskler Då lillan börjar bli tung. Jag känner ju av min nacke nu då jag lyfter och bär Mycket Då gör sig diskbråcket i nacken sig till känna, så det Är bara Att Kämpa på ... nej nu ska jag Fortsätta Att mysa med min lilla goa dotter som ligger här bredvid och leker med SINA nyfunna fötter:) och pratar för fullt .... Ha en trevlig dag kram