fredag 28 augusti 2009

Trött och sliten


Mobilblogg Jag känner mig så trött och sliten på senare tid huvudvärk, Trött i kroppen och energilös, det kan ju Bero på.att Thilde Int sover lika bra på nätterna längre. Vet inte varför. Men så fort hon är Vaken så kräks hon en massa Inte bara just Då hon har atit utan hela tiden. För de som kommer upp är inte bara överskott s mjölk Då hon rapar utan det är klumpigt och luktar surt., Nej det är inte så skoj Då hon kräks ner hår och kläder på en och Att man alltid luktar spya. Nej man Kan inte pasta Att jag känner mig fräsch direkt.sen så, När Hon har kräks Mycket så vill hon ju ha mer mat.så jag Ammar mest hela tiden ... Sen så har min mens hållit på i 9 dagar och det Verkar inte våra över Ännu på nån dag. Har aldrig haft blödningar Så Länge tidigare, blödde Förra månaden jag kraftigt i en vecka istället, så jag har kanske järnbrist. Travar Att jag äter vitamin tillskott mitt väl kvinna, men det Verkar Inte riktigt Hjälpa Usch nu blev det mest klagan idag. Men man har ju sana dagar oxå .. Det är inte alltid så lätt Att ha bebis .. Nej det är inte så lätt Att ha tonårsbarn heller för den delen. Igår så hade jag Tvättstugan och släpade ner 2 stora IKEA-påsar med tvätt med Thilde i en sele på magen vi bor på 3.e våningen utan hiss riktigt läskigt är det Att gå ner så med stora påsar så man inte ser var man Sätter fötterna någonstans, DA Hur som helst jag äntligen tagit mig till Tvättstugan och börjar sortera tvätten så upptäcker jag Att Nästan en hel IKEA påse innehöll Angelikas tvätt Då blir man inte så glad särskilt Då hon var hos fre sin pappa-tis och har alltså bara Varit hos mig 3 dagar tvätttiden sedan förra. I.tvätten hittade jag 5 par kjolar 2 par byxor och tröjor underkläder.då blev jag riktigt sur på henne ska hon Hallå på så får hon Börja tvätta själv .. dessutom upptäckte jag Att hon har klippt sönder var kläder som hela från början.så nu är hon inte så glad på mig och tycker jag låter som hennes pappa. Men det ligger väl Något i det han säger.det är väl Igentligen inte så konstigt Att mannen Känner sig trött .... I onsdags kväll blev jag ompysslad lite, jag hade sån huvudvärk och Madde inte så bra så Då tog Älsklingen med sig Thilde och gick och handlade så Att jag kund vila mig en stund, sen Maten lagade han. Och När maten var klar och jag kom ut i köket för att äta så står en fin blombukett på bordet till mig. Han tyckte jag var värd det:) Sant Gör en riktigt glad:) love u <3.>