måndag 31 augusti 2009

Från mage till rygg


Den där saken som du håller i vill jag ha...verkar Thilde tycka och sträcker sig mot mobilen :) ... Att Thilde kunde vända sig från mage till rygg visste jag ju redan men för en liten stund sedan så visade hon det tydligt . Jag lade ner henne på magen för att hon ska få öva sig på att ta sig framåt. Men jag vet oxå att hon inte gillar att ligga på magen något vidare och de talade hon tydligt om genom att vända sig på rygg direkt, hon hamnade på magen, Och så gjorde hon flera gånger .jag testade så rullade hon direkt över till rygg igen:) så hon hoppar väl över det där med att krypa och rullar väl fram istället.=) ...nu ska vi ta och göra lite mat ikväll blir det bara Per jag och Thilde för Angelika är hos sin pappa eftersom hon dansar ikväll . Hej så länge