söndag 10 april 2011

bakat idag

Idag vaknade jag med en hemsk nack och huvudvärk, men det är väl så då man hostar hemskt både på dagarna och nätterna, för att orka med det som jag hade bestämt idag , så fick jag ta två treo men inte ens de hjälpte, så jag kollade tempen och den låg på 38 grader det förklarar ju att man inte är på topp, men trots det  bakade jag sockerkaka, och nyss har jag bakat  kalastårta i långpannan,  det var lite svårt att få loss den från plåten trots att jag smorde in bakplåtspappret ordentligt men förhoppningsvis ska det gå att göra en tårta av det, men marängen ovanpå vill gärna spricka då jag försöker att lossa sockerkaksbottnen, men men jag har gjort denna tårta förr så jag vet att den blir god, ska fylla den sedan med grädde och blandade bär=) och till kvällsmat blir det tacos kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar