lördag 30 april 2011

Mera besök till din blogg/hemsida

Vill du ha mera besök till din blogg eller hemsida finns det olika sidor som man kan bli medlem på
 en av dessa sidor heter kokakola Klicka här för att komma till sidan!
den fungerar,  jag blev medlem där i går och har haft över 180 besök bara igår  det enda du behöver göra är  att skriva ett nicknamn , lösenord, din email adress och adressen till din blogg/hemsida sedan får du titta på några bloggar /hemsidor för att få poäng, varje poäng motsvarar ett besök till din egen blogg /hemsida hur enkelt som helst:) 
jag var ju bara tvungen att testa om detta verkligen fungerade och det gjorde det, nu har jag ju ingen stor blogg men det är självklart roligt om någon  läser det man har skrivit, det skulle var roligt  att få lite kommentarer från er som läser så man vet att ni har varit in här, jag är ju lite nyfiken på vilka ni är:) känns lite meningslöst att skriva bara för sig själv, även om bloggen fungerar lite som en dagbok, och jag skriver mycket om Thildes utveckling, så man kan gå tillbaka senare och läsa, men  det skulle som sagt vara lite skoj och veta vilka ni är som läser:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar