lördag 16 april 2011

Förbereelser inför kalaset:)


Idag har vi ägnat dagen till att städa och att baka lite, det är verkligen inte lätt att städa med en två- åring kring benen, som vill ha uppmärksamhet hela tiden,så en av oss fick turas om att ta Thilde medans den andra städade, men jisses jag förstår inte att det finns småbarnsföräldrar som har städat och fint hela tiden, hur bär de sig åt? här plockar man och 5 min senare ser de likadant ut igen :( de barnen kan ju inte få så mycket  tid och uppmärksamhet av sina föäldrar då all tid måste gå till städning, jag gillar också att ha fint omkring mig, men Tiden med mina barn är ändå viktigare än ett välstädat hem,
Ikväll blev det även en tur till västerås för att hälsa på Pers bror med familj som är nere och hälsar på, så Thilde fick häla på sin kusin, även Alva och Sanna var där och Thilde hade en rolig kväll :-)
i morgon blir det kalas för Thilde som fyllde 2 år den 12 April:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar