torsdag 14 april 2011

Utvecklingssamtal

Idag var det utvecklingssamtal för Thilde jag kunde tyvärr inte vara med eftersom jag jobbade till 17.00 + att jag arbetar så långt ifrån så har jag nästan aldrig möjlighet att delta på såna saker, så Per fick ta samtalet själv och det hade gått jättebra, hon hade tuffat till sig och säger nu ifrån ordentligt, då andra barn tar hennes saker, tidigare gick hon bara undan och lät det bara vara, hon har väldigt mycket empati för sina kamrater och försöker trösta om någon är ledsen och kramar och pussar gärna då hon ska gå hem:) de dansar mycket och hon brukar bjuda upp sina kompisar till dans:) jag vet ju hur hon är hemma men jag vet ju inte så mycket om vad som häder på förskolan, så det är roligt att höra om hennes framsteg där med:)

en kort video där Thilde dansar:)
tyvärr verkar ljudet inte vilja följa med vid uppladdningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar