onsdag 20 april 2011

Trött

Nu är jag på jobbet och väntar på att jag ska börja jobba, jag har öppningen idag, men som vanligt så är man här en stund före man börjar jobba, jag har vart så fruktansvärt trött de senaste dagarna, vet ej vad detta beror på, kan det bero på våren? man tycker att man borde bli pigg då solen och värmen kommer, men tydligen inte jag, känns som kroppen är gjord av bly, och somnar tidigt på kvällarna, vet inte om det kan bero på Bröstinfektionen som jag misstänks ha, har ju fått penicillin men detta har ej hjälpt alls, men jag skulle få de i förebyggande syfte oxå för att inte få bröstböld  istället, men besvären finns ju där fortfarande, så det blir att ringa läkaren igen efter påsk,
Inatt åker vi upp till norrland om allt går enligt planerna, ska fira påsken där uppe, ska bli  så skönt att få vara ledig med familjen några dagar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar